Sponsor By

Tips Seks Paling Hebat Untuk Lelaki!


Jika anda ingin memberi wanita anda keseronokan seksual yang luar biasa dan membuatkan dia mahu untuk malam-malam seterusnya,

gunakan 9 tips seks hebat ini:

1. Merangsang Mindanya dengan Perbualan yang Menyeronokkan

Untuk memberikan pasangan anda seks yang HEBAT, anda perlu untuk merangsang fikirannya. Ini harus bermula dalam tempoh masa yang lama sebelum anda pergi ke bilik tidur. Dalam erti kata lain, ia harus bermula ketika dalam perbualan. Seeloknya perbualan itu, anda merangsang fikiran beliau sehingga membuatkan dia ingin melakukan hubungan seks dengan anda.

2. Merangsang dia Untuk Membina Penglibatan Seksual Beliau

Rangsangan yang sangat kuat perlu digunakan untuk membina penglibatan seksual wanita.

Contohnya …Apabila anda memberikan SEKS ORAL kepada wanita, jilat dan hisap setiap bahagian kemaluan beliau, kecuali kelentitnya. Apabila dia merayu anda menyentuh kelentitnya – biarkan dia menunggu lebih lama. Rangsangan ini akan meningkatkan keseronokan dan membuat ia rasa lebih baik apabila anda akhirnya menyentuh kelentitnya.

3. Memberikan Fantastik Foreplay

Foreplay adalah masa untuk menaikkan nafsu wanita, seksual yang teruja dan basah. Jangan tergesa-gesa untuk melakukanhubungan seks. Sebaliknya, ambil masa anda dan menikmati setiap saat. Pasangan anda akan amat berterima kasih apabila anda berbuat demikian.

4. Memberikan dia Orgasm pada titik G-Spot

Untuk melakukan ini, tembusi faraj pasangan anda dengan jari tengah anda dan mencari titik G-spot dia (1-2 inci, sepanjang dinding depan). Kemudian, merangsang kawasan tersebut dengan tekanan yang kukuh.

5. Memberikan Orgasme spot ke rungan dalam faraj

Lebih berkuasa daripada orgasm g-spot, orgasme spot mempunyai potensi untuk membuat pasangan anda menjerit NAMA anda. Gunakan cara yang sama seperti orgasme g-spot, tetapi tempat yang jauh ke dalam faraj wanita kerana anda boleh menggunakan jari tengah anda, di sepanjang dinding depan.

6. Bercakap kotor

Bercakap kotor serta-merta akan meningkatkan keseronokan seksual pasangan anda dan membuat ia lebih mudah untuk ‘memujuknya’. Jadi mula melakukannya.

7. Memberikan Kombinasi klimaks

Menggunakan teknik g-spotnya orgasma faraj dan menjilat kelentitnya serentak. Ini akan membuatkan isteri anda tidak keruan!

8. Adakan Sesuatu yang Berbeza Setiap Masa

Kepelbagaian adalah penting di dalam bilik tidur kerana ia menggelakkan kebosanan. Perkara terbaik adalah anda melakukan sekurang-kurangnya satu perkara yang berbeza setiap kali anda melakukan hubungan seksual dengan pasangan anda.

9. Memberikan orgasme Sepanjang Persetubuhan

Jika anda memberikan orgasme pada pasangan anda semasa persetubuhan, ia akan memberikan anda hubungan seks yang hebat. Orgasm ini boleh berlaku dengan mudah apabila anda mula-mula memberikan dia orgasm g-spot dan orgasm spot dengan menggunakan teknik penjarian yang disebutkan sebelum ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sponsor by