Sponsor By

UPAH LELAKI ROGOLNYA UNTUK UPLOAD DI FACEBOOK!


Setelah kes 'Foto-Foto Sex' Gillian Chung menghancurkan kariernya dan kes 'Video Sex'  pula  membuat Shoushou terkenal ,membuat gadis muda group post-90 bernama Feng Yangyan cemburu. Jadi, dia memutuskan untuk membuat kes "Foto Lepas Perawan" untuk membuat dirinya terkenal.

Semua orang tahu, lepas perawan boleh menjadi alternatif menjadi TERKENAL! Oleh kerana itu, Feng Yangyan menghabiskan wang untuk menyewa seorang gigolo untuk 'merogol' dia! Untuk membuktikan bahawa dia memang tidak lagi perawan, ia bahkan merakam proses dia diperawani dan diposting video ke Internet! Meskipun tindakan ini sangat mengejutkan, Feng Yangyan sebelumnya memang telah dikenal sebagai "otak rosak," menjadi terkenal setelah "Foto diperawani,"

Reporter Hunan Online menemukan bahawa video ini tidak lagi dapat diakses di Internet. Tapi beberapa foto tertentu masih dapat ditemukan di forum-forum internet. Foto-foto ini menunjukkan bahawa video itu resolusi yang baik, dan urutan foto memungkinkan pengunjung untuk merekonstruksi apa yang terjadi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sponsor by